"Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib-


Wednesday, January 1, 2014

TAHUN BARU 2014 ! [Aku sebuah blog].

Assalamualaikum
hye semua ! :)



Aku sebuah blog..
Hari ini sudah masuk tahun 2014.
Alhamdulillah,banyak perubahan yang hebat telah berlaku dan sepanjang hidup aku,aku dikurniakan rezeki yang sangat indah dan hebat.
Alhamdulillah Ya Allah :)

Hari ini, aku ingin menceritakan serba sedikit tentang kisah hidup aku.
..aku dilahirkan pada bulan Januari 2011..
..sepanjang hidup aku,aku tidak pernah kenal ramai orang dan aku takut untuk menonjolkan diri..

Namun,semakin lama dan semakin berusia umurku..aku mula berasa yakin dengan diri aku..
aku dijaga dengan baik oleh tuan aku..(perempuan pun guna tuan ke??)
beliau masih muda,masih comel ( perasannyee!! oke diam!! )
..masih belum berkahwin( nak ngorat takk??..hehe)...

aku sering diisi dengan info-info yang menarik..kisah hidup tuan aku
dan aku juga dipenuhi dengan gambar-gambar yang tercantik,tercomel,terpesona yang boleh buat mata yang melihat termenyampah, terhantuk,termuntah,ter ter ter sebagainya lah !..

aku baru sahaja memulakan hidup baru..
aku tahu aku perlu menghadapi pelbagai dugaan dan cabaran untuk terus bertahan dalam dunia ini..
kadang kadang orang cakap
"macam la blog dia best sangat !"
"alah,budak budak,blog pun cam ape je. "
"poyo je ade blog,macam la best sangat"..
"nak glamour la tuu"
walau apa pun orang cakap,aku tahu,tuan aku akan terus lakukan apa yang dia minat dan sentiasa berusaha menjadi yang lebih baik..

aku akan membantu tuan aku untuk menghasilkan karya karya yang menarik untuk tatapan semua..
aku akan kuat berusaha dan sentiasa mencuba memperbaiki diri.
Menyediakan info yang menarik buat tatapan pengunjung blog ini.
mengembirakan orang orang yang setia dan membuat mereka sentiasa ingin bersamaku tanpa rasa jemu.

Aku harap,apa sahaja yang aku dan tuan aku lakukan akan mendapat sokongan anda yang melihat,membaca..dan merasai apa yang kami cuba sampaikan.
Diharapkan juga setiap nukilan dapat memberi inspirasi dan perubahan hidup baru kepada setiap mata yang membaca dan setiap hati yang menilai. :) insyaAllah.

riwayat hidup aku masih belum berakhir..
aku dan tuan aku akan berjuang sehingga titisan darah yang terakhir!! (OVER!!..oke,aku tau..)
haha...

*kemerapuaan melanda... :P hehee


Maafkan segala kekhilafan diri ini.


Semoga Allah Swt meredhai usiaku.
Hargai detik2 2013 dengan limpahan rasa syukur dan nikmati kehidupan pada masa akan datang.
Syukur yang akan membuatkan hidup lebih sempurna. :)
..semoga ikatan yang terjalin kekal utuh. Kuatkan hati demi Allah.


Sama2 terus sebarkan kebaikan dan kasih sayang ^_^

TERIMA KASIH ^_^
Bersama rapatkan ukhwah.
Sebarkan kebaikan, Allah menyayangimu. 





Untuk mengetahui ada apa dengan blog Syira Lokman [KLIK].

Harus join ^_^ : 

2013 yang sangat indah dengan rezeki yang melimpah :) Alhamdulillah !


5 comments:

Adriannasyaz said...

Slmt thn baru syira :)

aswaleyla said...

hepi new year syira . nice entry . blog yg pndai mengarang sendiri psl tuan dye :))))

Si Panda said...

selamat tahun baru syira lokman :) post yang menarik blog kepada tuan dia ...:)

Anonymous said...

salam kak . tadi adik ada edit header akk . sje boring .

http://goo.gl/IwcQPs

Syira Lokman said...

salam..terima kasih semua sudi singgah sini..selamat tahun baru yee ^_^

DISCLAIMER

Ini merupakan blog peribadi.

Segala ilmu,info,tips,gambar atau apa sahaja dalam blog ini adalah hak milik peribadi, dari pemerhatian dan sumber yang boleh dipercayai.
Tiada yang diambil dari sumber lain melainkan yang telah dikreditkan/dibacklinkkan/dinyatakan sumber asal dibawah setiap artikel bagi menghormati penulis/pemilik artikel asal.

Pemilik tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah dengan info yang anda kongsi di mana mana laman sosial.
Pendapat pemilik mungkin berubah mengikut nilai ilmu.
Mohon bertanya dahulu sebelum membuat sebarang spekulasi atau penyebaran maklumat. :)

Mohon tegur jika salah.
Terima kasih. :)
Daisypath Anniversary tickers

Official Blog Syira Lokman Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah